Tråkigt.

Har tråkigt så jag lägger in ännu ett inlägg med bara en massa fråggrejs :)

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Orkar inte kolla...
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej? :P
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ehh, har varit ganska osocial idag x)
4. Hur lång är du? 1.65 tror jag :S
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Knowing..
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Ok :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa e ju gratis så..?
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? nåra minuter sen :)
10. Icke godkänt i något ämne? nepp :D
11. Mvg i något? har inte riktigt betyg än..
12. När vaknade du idag? halv 11
13. Vilken är din favoritplats? stockholm eller solna ;D
14. Vilken plats föredrar du minst? ...
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? solna eller stockholm.. "/
16. Hur stor är din säng? 120 cm tror jag, asså på längden då ;)
17. Vad sover du i? linne :)
18. Hur många kuddar har du i sängen? många :I fast alla snor dom av mig så nu kanske jag bara har 2..
19. Var har du bott/bor? solna
20. Tycker du om kinamat? mööms :D
21. Tycker du om kaffe?  uäk :S
22. Vad dricker du helst till frukost? crunchy ;''D
23. Kan du spela poker? lite kan jag väl :)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? absolut :)
25. Vill du ha barn? jag e bara 13? :S man ska väl inte tänka på sånt nu ;)
26. Kan du några andra språk än svenska? jarå
27. Har du någonsin åkt ambulans? nä :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? shopping å godis :)
30. Äger du dyrbara smycken? nööööö :)
31. Kan du rulla med tungan? ja,, stolt asså :D
32. Vem är den roligaste människan du känner? Fantan :)
33. Vad har du för ringsignal? vibra :)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jaao
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Filt :)
36. Kan du byta olja på bilen? - har aldrig provat :D men antagligen..
37. Vilken var den senaste boken du läste? ööh samurajens döttrar???
38. Dansar du i bilen? wt? xd
39. När var du i kyrkan senast? sen i Fredags ;D
40. Hur många hål har du? 3 st :)
41. Har du någon tatuering? noppe
42. Har du provat droger? aldrig och kommer aaaldrig att göra i think ;)
43. Röka eller snusa? om jag verkligen måste välja... röka
44. Har du pojkvän/flickvän? singel for life, nää va tråkigt :) jo singel e man om man ser ut som jag :D
45. Vad ska du göra ikväll? sooova ;D

Sååja .. :o

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaaa!:D jag visste nt att jag va den roligaste personen du känner XD <3

2009-11-30 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0