Längsta listan jag gjort!

1. Vem är du? Svår fråga:)
2. Attityd: Tönt:D
3. Ålder: 13..
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: http://karinbm.blogg.se
6. Du kommer från: sverige
7. Du bor: sverige:D
8. Ekonomi: ´'*~. Och då menar jag neråt :/
9. Civilstatus: Singel
10. Stjärntecken: Tvilling
11. Mac eller PC? Helst Mac men jag har Pc..
12. 1024*768 eller 800*600? what?:S
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla
14. Din bästa egenskap: Vet inte:)
15. Din sämsta egenskap: ganska lat..
16. Husdjur: Katter:D
17. Familj: mamma, pappa, bror..
18. Kroppsdel du har mest nytta av: benen:)
19. Kroppsdel du tycker bäst om: haha njaa...
20. Jag sover: 8 timmar tror jag.. eller njaa de olika
21. Djur jag är lik: Tror du att jag är värsta missfostret!:o
22. Tror du på något? Gud:)
23. Frisyr: Lockigt
24. Hårfärg: Olika
25. Ögonfärg: blåa
26. Längd: 1,65 tror jag?
27. Vikt: runt 45 ..
28. Skostorlek: 37
29. Gillar: kompisar & shopping! :D
30. Ogillar: otrevliga:P
31. Favoritmat: Tacoos!
32. Favoritglass: Ben'n'jerrys!
33. Favoritdessert: frukt! :)
34. Favoritpizza: Inbakad eller hawaii eller visuvio (stavas?)
35. Favoritdryck: Cider :)
36. Gillar du godis? absolut!
37. Isåfall vilken sort? Surt & salt
38. Favoritdrink: vatten:)
39. Favoritfilm: Veet inte men jag får väl ta newmoon... inte den bästa men..:)
40. Favoritdag: fre, tor & lör
41. Favoritklädesplagg: Jeans
42. Favoritbok: olika
43. Musiksmak: allt typ! från gamlagodingar till techno och rock :)
44. Favoritdoft: goodisparfym<3
45. Favoritblomma: alla som e fina:)
46. Öl eller vin? jag har nt ens smakat?:o
47. Liknar du en kändis? nej!:o
48. Senast köpta skiva: ett tag sen nu är det spotify som gäller:)
49. Senast film på bio: Alice i underlandet hehehehehe:)
50. Bästa låten i världen: Pippilångstrump:D
51. Senast lästa bok: Vampyrens märke:P
52. Favoritförfattaren: har ingen aning:P
53. Skriver du dagbok? nää, eller gills bloggen;)
54. Bästa årstiden: sommaren<3
55. Älsklingsfärg: Vitt och blått!
56. Skulle aldrig ta på dig: mjukisbyxor utomhus..:o
57. Vad ville du bli när du var liten? Nunna HHAHAHAHA xD
58. Blev du det? Neeeeeeej:o
59. Brinner för: lite:)
60. Sportbil eller familjebil? sportbil
61. Katt eller hund? katt
62. Har du nån nojja? vad är det? :S
63. Fobier? höga höjder och spyfobi :o
65. Politiskt insatt? bryr mig inte:P
66. Värdesätter du ärlighet? -
67. Brukar du dra vita lögner? det har hänt
68. Är det okej med vita lögner? asså det är inte så bra men om det händer bara lite då&då så är de ingenfara:)
69. Känner du en mytoman? nää de tror jag inte
70. Har du pojkvän/flickvän? asså du har redan frågat det? :S
71. Är du kär? lite:P de e väl alla:D
72. Hur tidigt stiger du upp? blandat
73. Är det bra eller dåligt? vet inte xD
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mina vänner och jag själv kanske familj men bara lite...
75. Gillar du att slåss? nej:o
76. Vad har du på dig just nu? shorts,tights&tröja
77. Ikväll ska du: sova:P
78. När var du senast riktigt full? har aldrig varit..
79. Har du snott något under ditt liv? nej:o när man har pengar blir det inga sånna grejer!
80. Hur många handväskor äger du? det är väl en del men har slängt många också:P
81. Hur många bilar har du/ din familj: min familj har 1 :P
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Gustav
84. Hur många timmar sover du per natt? olika
85. Vem är snyggast i världen? Allihopa på olika sätt:)
86. Vad är du allergisk mot? mjölk men jag bryr mig inte om det äter så mycket bullar&glass jag vill!:D
87. Ska du duscha idag? ja de ska jag
88. Vad är det för veckodag? onsdag
89. Vad är det för datum idag? 28/4
90. Vad gör du nästa år? åker moppe!:D
91. Målar du naglarna? ofta
92. Vad luktar det hos dig just nu? gott...
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan tror jag:P
94. Har du utländska föräldrar?
95. Gillar du att laga mat? nja sådär
96. Märkeskläder eller secondhand? båda! :D
97. Hur många par skor har du? en del
98. Är du sexuellt frustrerad? asså vad är det här för frågor? :o
99. Vem är snällast just nu? Min mamma som lagar mat åt mej:D
100. Var har du ont? lite i foten kom jag på nu...
101. Använder du hårspray: nej
102. Kan du stå på händer?: nepp
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? ingen
104. Vänster eller högerhänt? höger
105. Favoritserie: thats 70's Show, Scrubs å lite fler:)
106. Gillar du seriehjältar? absolut! :D
107. Hur många Emma känner du? orkar inte räkna
108. Vad tycker du om idrott? njaaa
109. Gillar du att fotografera? ABSOLUT!
110. Gillar du musikaler? njaa
111. Salt eller socker? båda
112. Tittar du på sport? ibland
113. Vad är det för väder ute just nu? tråkigt
114. Tränar du? aa ibland:)
115. Har du bra kondition? sådär
116. Trådlös eller trådmus? båda ;)
117. Gillar du ketchup? nää..
118. Sushi eller hamburgare? båda.. fast hamburgare e ganska skarr..
119. Små eller stora bokstäver? Vet nt..
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? först blyga sen framåt! :D
121. Är du bra på att måla? njaaaa
122. Vad har/hade du mvg i? har inte betyg..
123. Vad har/hade du ig i? - ||-
124. Är du stud? what?
125. Favoritlaget? A.I.K
126. Gillar du konst? lite:)
127. Favoritmålning? olika..
128. Vilket museum var du på senast? vet ej
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? ...
130. Har du åkt luftballong nångång? nepp
131. Om inte; skulle du vilja det? NEEEJ!
132. Har du utövat nån extremesport? nepp
133. Har du någon tatuering alt. piercing? ja 2 percingar .. i öronen xD
134. Har du magmuskler? liite ;D brygga om man kan kalla det så:D
135. Använder du smycken? ja
136. Är du feminist? hahahaha
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: allt :)
138. Är du glad nu? njaa det här börjar bli lite lång tråkigt..
139. Var du glad igår? kommer inte ihåg..
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: jnej
141. Vad gör du just nu? svarar på detta
142. Kaffe eller the? the! :D
143. När grät du senast? i förrgår tror jag..
144. Sexigaste kroppsdel: På killar eller tjejer? :S aja Killar: mage? xD tjejer: don't know..
145. Om du vore en färg: whataaaa?
146. Du har kysst: Jaa jag är tönt men asså,,
147. Sexuell läggning: ehh menar du om jag gillar tjejer eller killar? isf killar!
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: ASSÅ DU HAR FRÅGAT DE 3 GNG NU! :O
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: eeeehm asså vad är det här?
150. Bästa plats på jorden: på stan:P
151. Pluggar och vill bli: antingen designer, advokat (högaaa krav!) eller bankgubbe hahhaha :D
152. Jobbar och önskar du kunde: ...
153. Person du alltid kommer att vara kär i: varför ska jag skriva de här?:o
154. Vem krossade ditt hjärta: ingen?
155. Senaste personen du kysste: haha
156. Barnprogram du avskyr: INGEN! :O
157. På din fritid: vänner &stan
158. Men vill: ha sommar å resa bort
159. Om sex månader: är det JUL tror jag:P
160. Samlar på: inget
161. Din värsta ovana: sitta här..
162. Din bästa ovana: vet inte
163. Kändis du skulle vilja vara: vene
164. Kändis du skulle vilja vara med: Johnny Depp eller Han kinnaman eller Johnny Knoxwill! :D
165. Du ångrar att du inte: hmm
166. Du blir glad av: mina vänner,sol
167. Du blir förbannad av: otrevliga pers
168. Din bästa raggningsfras: HAHAHAHAH XD

Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? nej
2. Vem var den senaste du pussade? haha :P
3. Vad har du för bhstorlek ? asså vad är det här? :o
4. Trivs du med det? ASSÅ! hahahaha
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? jag vet väl nt ;P
6. Gillar du nån nu? jaa:P
7. Vad gjorde du inatt? kmr inte ihåg :P
8. Och i förrgår natt? haha ja jag tror att ja sov
9. Vad gör du innan du ska sova? läser en bok och släcker lampan
10. Kan du prata med din mamma om allt? ja nästan
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? haha ja de klart
12. Har du varit gravid? nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? jag har ingen men om jag hade haft hade jag nog sagt nej pga min ålder:P
14. Choklad eller glass? choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? T-shirt..
16. String eller hipsters? asså herregud va e det här! :o hahaha:D
17. klackskor eller sneakers? både och
18. Kjol/klänning eller jeans? både och men oftast kjol

Tio fakta
1. Hemstad/ort? ..
2. Hårfärg? mörk blondt
3. Längd? 165 CM
4. Frisyr? lockigt
5. Ögonfärg? blågröna
6. Skostorlek? 37 ibland 36,5
7. Humör? trött på det här
9. Civilstatus? singel 4 gången....du frågar
10. Vänster eller högerhänt? höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? ja:P
2. Tror du på kärlek? njo
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? aaa
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? neej
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? kanske..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej:P
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej:P
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? neej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? jag tror det:P
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? det ända man bryr sig om då är ju utseéndet..

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? båda
2. cider eller öl? Cider
3. Dag eller natt? både och
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? hemmakväll<3
8. Färgfoto eller svartvita? båda
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? inget???

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? har aldrig smitit ut:P
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? asså det har hänt:P
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? japp
4. Har du hoppat bungy jump? nää
5. Har du nånsin varit med i en olycka? nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? neeej:o
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nej!:o
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej aldrig fett pinsamt:o
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? vad betyder ömseblablabla? x)
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? aa

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? ja
2. Är du glad? 3 gången du frågar..
3. Är du fundersam? lite
4. Är du uttråkad? JAAAAAAA
5. Är du tysk? nej
7. Är du italienare? nej
8. Är du fransk? nej och föresten skulle inte det här handla om känslor?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja
10. Gillar du någon just nu? japp

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? 20:19
2. Namn? karin
3. Vart bor du? Swedeeen


4. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2 när jag blir gammal x)
5. Vill du gifta dig? inte än
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? olika
7. Har du ätit sushi? japp
8. Favoritglass? ben-n-jerrys
9. Hur många olika sorters flingor har du i kökssåpet? några stk
10. Humör? uttråkad





Fyra Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nää
2. Har du en hund? nepp
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon fast de e olika..
4. Tror du på spöken? nj:P

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? kanske 5 cm så jag blir 1,70:)
2. Skulle du vilja väga mer? jag tycker att jag sitter bra här
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej?:S

Kan
1. Kan du röra på öronen? jaa lite! :D
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja ..
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ...
6.kan du vara på en fest utan att dricka? ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? jaa :)
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? det blir svårt

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? kanske nån gång..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaa:P
3. Har du syskon? japp
4. Har du ljugit på någon fråga? nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? nja de tror ja nog
6. Har du varit full den här månaden? nej:P
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? aa verkligen
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nope
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

Vem
1. Vem älskar du? många:)
2. Vem kan berätta allt för dig? många:P
3. Vem vill du bli full med? ingen?:S


FÄRDIG!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

åh synd=/

2010-04-28 @ 21:30:40
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Sabina

på lindes tror jag att det var! :)

2010-04-28 @ 22:14:51
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

kul med listor! :)



sv: Tack, visst är den? Jaa, det stämmer! :)

2010-04-28 @ 22:38:53
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: * Em

Sv; Godmorgon! :) Hade du en bra kväll igår?

2010-04-29 @ 10:22:37
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TACK så jättemycket!

2010-04-29 @ 10:22:39
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket söta du!

2010-04-29 @ 14:20:39
URL: http://westmanshanna.se
Postat av: Karin

ja den var lång! men rolig (:

2010-04-29 @ 17:19:24
URL: http://bykarin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den där listan var inte alls lång eller så :P

2010-04-30 @ 15:30:52
URL: http://emeliefrejdh.blogg.se/
Postat av: Fanny

åhh shiiiit va långt orka inte läsa allt!! XD men nojja är om man inte gillar nåt på sin kropp tex:) man nojjar kanske över sina ben ;)

2010-05-06 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0