Ny design

Asså jag är helt sluut! har hålly på med designen i flera timmar känns det som.. okej 2.
Men det är ändå mycket! ååh.. och jag blev inte ens helt nöjd! får se hur det känns imorgon.
Och det är säkert ingen som läser här just nu, men jag har iallafall ändrat så att det inte finns någon meny på sidan utan bara i headern. Hoppas ni ser det annars kan ni trycka på "Uppdatera sidan"..

Men när jag gjorde designen så tänkte jag på foton och så, så att man kan få ut hela bilden (nästan).
Så nu ska det väl kanske bli lite mer som en fotoblogg... och mode blogg! :) vi får se..

Men vad tycker ni?!


Köpte en såndär tygpåse från Weekday, har kollat på dom lite då och då, och dom har ju olika.
Men det blev den här, 50 kr. Inte alls dåligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0