Typiskt mig...


Hejhej.
Kom nyss hem (njaa..). Har gjort om rummet lite, eller kollat hur jag ska ha, och jag är ganska säker nu på hur jag ska ha det! Men då kommer jag behöva lite hjälp så mamma och pappa kommer nog hjälpa mig.. Men iaf, det som jag menade med Rubruken var att jag la ju upp 2 klädesplagg ett inlägg längre ner här. Och sen, efter det! kollar jag om dom fanns.. och då var dom slut! :( asså allt jag vill ha blir alltid slutsålt... Typiskt mig... Men det ända jag får hoppas på är att det ska komma nya...
+ att varför jag har den där bilden är för att det har blivit hål i mina fiina strumpisar... :( jaja, ska ändå köpa nya tror jag! :)

K R A M

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

snygga leggings :)

2010-04-15 @ 23:27:24
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en mysig fredagskväll :)

2010-04-16 @ 19:51:15
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0