Dålig uppdatering (och allt är bara majs)

Rubriken säger allt, jag jag menar de verkligen med majs. Alla tycker nog att det här är töntigt men jag var typ hos läkaren efter skolan och skulle kolla ett konstigt ärr. Och man fick inte riktigt världens roligaste svar. Jag har väl nått problem med huden som gör att mina ärr blir fula (..gånger 1000) kommer inte ihåg vad det heter. Och sen jag hade vattkoppor (stavning??) så fick jag ett litet fult runt ärr som jag har fått lite kommentarer som inte är så roliga. Och det värsta är att jag kan inte ta bort dom, för om jag nu skulle gå till en läkare och skära bort dom med laser så skulle det bara blir värre.. det skulle bli större och fulare.

Så dom kommer alltså bara sitta där utstickande (som vårtor...) och jag kommer säkert fortsätta få fler kommentarer om dom, som t.ex "Vad är det där?" med konstig min.. eller typ "Ehh, är det där en vårta eller vad??", asså det är väl inte så farligt att folk frågar men att jag ska få ha dom där hela livet ut. Mm, jätte kul. Kommer kanske inte ens vilja bada! :( Såå, ja.. så tänker jag just nu. Kanske inte alls så stor sak. Men för mig är det de. Tänk om jag får väärsta stora såret i ansiktet eller benet eller magen o.s.v så kommer jag få ett fult stort, utstickande ärr?? Och jag kommer inte lägga ut bilder :(

Kommentarer
Postat av: M I N N A

Det e klart du måste våga bada!!

Jag ska släpa med dig till stranden i sommar! :D

Du följde ju inte med oss en ända gång 09 -.- <3

2010-02-17 @ 23:31:29
URL: http://minnasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0