Hey, yo puedo hablar español

Ska snart plugga Spanska.
Fotar runt lite också.. hittar väl inget riiktigt härligt motiv här hemma har väl redan fotat allt som finns här, väntar tills våren kommer så jag kan fota lite nytt där ute också!

Men sen kollade jag Karin Olofssons blogg som typ är världen bästa ;) jamen iaf, så skrev hon om att hon hade fixat fint i hennes fönster, så jag tänkte visa vad jag fixade för typ 3, 4, 5 veckor sedan.. Kanske inte hel mysigt, men blomman är iallafall ett ljus ifall ni inte ser.. och vasen är typ från Kina.. coolt? :D pappa hade väl köpt den där eller nått :P



Kommentarer
Postat av: M I N N A

Men mitt då?! Kolla in mitt senaste inlägg puss

2010-02-08 @ 22:09:13
URL: http://minnasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0