Inspirations källor!

Har kollat runt lite på lookbook och Elin klings sida efter inspiration, och då hittade jag den här outfitten såå snyggt! jag har ju lite skjortor, fick nyss pappas gamla skjorta som jag kanske ska sy om.. till min storlek eller nått? och sen håller jag på och syr sammets tights då, på sy slöjden. men annars är det väl ringar och sånt som saknas.. sen ska jag bara lägga på lite eget :) Såg också nyss den här härliga outfiten från look book, man får ju så otroligt mycket inspiration där ifrån! :D
Och min absoluta favorit stylist är ju såklart också, Elin Kling! :D



Bilden hör inte ihop med texten, hade bara lust att lägga ut en bild för jag gör inte de så ofta ;D♥



- Men nu ska jag väl titta runt lite mer, så vi ses imorgon :) ♥ I think..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0