Packning & varm choklad

Imorgon åker jag. Och jag har ingen bärbar så jag kommer blogga mer när jag kommer hem. Eller det betyder inte att jag kanske inte hittar någon data där eller så? (nä så desperat är jag inte hehe) Men jag kommer iallafall blogga när jag kommer hem.


Nu blir det för det mesta packning och så. Och sen blir det mer packning. Och sen blir det checkning att jag packat allt.

Tidigare idag
Så var det skola, och det var typ värsta bråken mellan 2 av mina kompisar, kanske inte ska snacka om de här..
Ätit mackor och druckit varmchoklad, så gott!

Senare idag
Somsagt packning till resan ska åka i 5 timmar i bil, och vi kommer vara borta i en vecka så det blir en del att packa.

Sämsta
Att jag är såå tröött..

Bästa
Att vi inte kommer vara hemma i morgon!
Hoppas alla ni andra kommer att ha det skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0