Pannkaksdags! :)

Bakade lite pannkakor efter skolan (jaa jag vet vilket tjockis liv jag har ;D) för det var så länge sen kanske 3, 4 veckor sen eller nått.. Men muums.. + Att dom blir ju alltid så perfekta ;)
Kollade nyss Minnas blogg, och hon hade redigerat en bild på mig, så att jag fick lite mer askblondt hår eller vad man ska säga :P och det blev jätte fint ;D Kolla in den här..

Kanske ska fundera på om jag ska färga det lite ljusare, fast fortfarande i askblonda vägen då. Faast igentligen vill jag vara ganska snäll mot mitt hår för det har blivit lite slitet och fult efter dom tidigare (jätte) ljusa blonda färgningarna.. Vad tycker ni, ha kvar det jag har eller satsa på färgen minna gjort? (på redigeringen).

Men här ser ni iallafall en av pannkakorna, söt smiley eller hur? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0