Rumdesign & Personligt

Som jag menar med rubriken (kunde inte få till ett bra ord) är att jag skulle vilja fixa lite mer tavlor och så till mitt rum som visar min personlighet, men hittar för det mesta vanliga tavlor som inte har något speciellt..

Som till exempel den här. Den kanske
visar personlighet för vissa men inte för mig.. för mig är den liksom en tråkig färgtom (eller hur man nu säger) tavla som inte har något speciellt..  Som till exempel en ledsen clown kan ju betyda huur mycket som helst. Kanske inget jag skulle vilja ha i mitt rum. Men bara så ni förstår hur jag menar :) Fast många kan nog tycka att en färgtom tavla kan betyda mycket, men jag menar för just min personlighet. Hos mig skulle det sitta bra med en liten grå, svart & vit tavla. MEN en jätte stor färgglad och sommar bild skulle nog också sitta bra! :)

Och här har vi faktiskt en härlig fin sommar tavla! skulle nog sitta ganska bra inne i mitt rum!
Har ni en eller flera tavlor hos er som betyder väldigt mycket?
Men när jag tänker på det så har jag faktiskt en tavla som betyder mycket för mig, fast nu för tillfället sitter den på väggen på toaletten, hahaha ;).

- UPD. House ikväll, ska ni kolla? ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, 3an är också fin. :)

2010-02-09 @ 19:39:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0