Tågtrafiken

Allt det här med tågtrafiken och förseningarna och kraschen i Berlin. Är det bara jag som är liite små skrämd på något sett när jag kliver på tåget. Jag som person är ganska skraj för att åka tåg.
Är det bara jag som är det?


Plus att det har svimmat folk på tågen på grund av all folkmassa eller av alla som tränger in sig på tåget. Fast jag förstår nog dom som har brottom till jobbet eller skolan. Såå, vad kan man göra igentligen?

Har ni varit med om att ha kommit försent eller bara att tåget blivit riktigt försenat, isånnafall hur lång tid var tåget försenat?

-Och en grej som hände idag i skolan var att våran lärare typ kom 40 minuter försent.. så tycker jag att alla lärare som ska åka tåg (eller nått) och kommer 40 minuter försent till lektionen ska ge oss håltimme Eller, letionshål (haha).


Bild från google


Brukar ni åka tåg, buss, taxi eller bara gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0