Tillbringar kvällen med

Jaa, jag tillbringar kvällen med house.
Till det blir det lite glass och annat gott!

Tidigare idag
Så har det varit för det mesta skola, inget annat.
Kanske fotat runt lite testat lite saker och det bästa var väl att jag gjorde en outfit som jag typ inte gjort på länge, heh. Kollar lite vad jag ska ha med på skidresan..

Senare idag
Som sagt, Lite gott framför TVn då vi ska kolla på House (Yeeay! haha nää jag skojar..).
Duscha, kolla på kläder tills imorrn. Hmm, ja det var väl det :)

Dagens sämsta
Var nog skolan som vanligt. Kaanske, att jag inte har haft världens matlust.
Jag som vill lägga på mig så blir det sådär..

Dagens bästa
Att jag hittade en ny grej på kameran, HAHAH är fortfarande nybörjare, heh :)
Att det bara är fyra dagar kvar tills jag ska åka skidor, eller njaa kanske inte såå kul. Men jag kommer inte riktigt ihåg hur det var (det var ju 4 år sen jag åkte såå..), men jag ska åka snowboard! :D

vad var era bästa och sämsta idag ?

Kommentarer
Postat av: Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

2010-02-24 @ 18:24:43
URL: http://designtopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0