Vill ha sommar, NU!

Tänk när man kan ha alla dom här (nedan t.ex) kläderna på sommaren. För nu kan man ju inte ha dom eller hur?! fast visst brukar man vilja vara lite envis att ha tygskor någon gång ibland.. :D man har ju sett måånga som har tyg skor nu. Kanske lite vääl kallt, eller?
Och jag som ska köpa nya Converse (all star..) skor fast låga, och vita såklart. Så man blir lite suktad... (stavning?) till sommaren kanske. Inte nu, eller jo lite? ;D
Har ni börjat använda tygskor, redan?

Men här är iallafall några som jag skulle vilja ha till sommaren. Så man får hoppas att dom finns kvar då, när sommaren börjar alltså.. för nu vill jag inte köpa det för då kommer jag vilja använda det redan nu.. ;D



Allt från Monki här ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0