Dagen, veckan

Tisdag - Började dagen med skola som vanligt. Blev en brandövning eller så var det någon som hade tråkigt så att den ville trycka på larm grejen.. Oftast är det väl så. Gick hem och lämnade lite grejer sen gick jag ner till Centrum med Gustav (min bror xd) skulle köpa lite presenter till Mamma som fyller år imorgon. Kollade i mitt bankhäfte, och såg att jag måste börja spara, nu. Ska inte shoppa något förens sommaren kommer då jag ska köpa färgglada shorts från monki ♥ Jäätte snygga hoppas dom har kvar dom då :)

Tisdagar är alltid jobbiga för dom är såå sega, är jag ensam om det?


Onsdag - Mamma fyller år. Så vi börjar väl med att fira henne :) Skola som vanligt, inget speciellt som händer vad jag vet.

Torsdag - Börjar tio över tio och annars är det väl samma sak som dagen innan förutom att mamma fyller år. Får se om jag hittar på något!

Fredag - Skooola, sista dagen innan helgen! Åker till stan som vanligt :)

Hade en ganska mysig outfit, så inget jag kanske visar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fyller din mamma år två dagar per år HAHA XD

2010-01-31 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0