Mycket bilder = mycket minnen!

Tänkte visa upp lite gamla bilder från några länder jag varit i.. eller nja .
Så här kommer 2:


Lanzarote 2009
Här är typ en bild från Lanzarote vintern 09.
Bilden känns som flera hundra år gammal. Men den är typ precis ett år gammal eftersom min mamma fyller år nu på onsdag och vi var där på hennes födelsedag.. Det var jätte mysigt där i den lilla staden. Det var inte jätte varmt men det var absolut skönt iaf ;) Kommer inte riktigt ihåg så mycket där ifrån .. Köpte en del. Var nära på att köpa en billig kamera där faktiskt. Inte värdens säkraste ställe jag var på då ;)..
Bilden här bredvid är ifrån den lilla staden ♥

Har ni varit där någon gång?



Thailand 2008
Bilden här bredvid kommer ifrån Thailand på en strand. Där det var en massa eld dansare precis som den här lilla 8 åriga pojken! Ni kanske ser att han är liten, men snälla! 8 år...
Och jag kommer ihåg att han brände sig, och det var nog inte bara han som brände sig för det var fler dansare. Men det höll typ på hela kvällen. Ååh, vilka minnen. Jag kommer ihåg att vi red på stora elefanter, hjälp va de va läskigt. Och jag som liksom är höjdrädd! Och vi bodde på ett jätte fint hotell. Och jag köpte en del D&G tröjor som jag gav till mina kompisar när jag kom hem, hehe. Och jag köpte min älskade D&G (ja jag vet att den 'är falsk ;] ) väska där också. Åkte ofta små mini bussar, ååh vad hette dom nu igen x) .. Tuk tuk, nått ! Aa men iaf. Kommer sääkert åka dit flera gånger! hoppas jag ;) Kolla HÄR och se om ni hittar fler bilder från min resa i Thailand. PS! INTE JAG PÅ BILDEN! ;)
Har ni varit där någon gång?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur menar du med "ser lika" ut?

2010-01-25 @ 20:43:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Izza

sv; åh gu va kul å höra!! :D

Kjolen från weekday.. Jo det var minst en månad sedan, hittade den på rean för halva priset!.. Men tror tyvärr att den är slutsåld.. Men du kan ju alltid kolla? :)

kram.

2010-01-26 @ 17:54:09
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0