No imagination, no photo

Ååh, just nu är det så kallt ute att man inte vill gå ut, att man inte får lust.
Annars skulle jag gärna gått ut och fotat! men näe, inte nu ;)
Kul att ni tyckte om mitt tidigare foto jag lagt ut på bloggen!
Jaa, det var väl det jag tänkte skriva.. men som ni ser har jag inte bloggat så mycket för jag har typ varit jätte trött, inte orkat skriva eller nått... inte orkat gå ut. Men jag ska väl försöka vila ut så fort som möjligt innan skolan börjar, på Fredag. Och jag är sääker på att dom här sista dagarna kommer gå fort, huhu.. :(
När börjar ni? som går i grundskolan då. ;)


Här kommer en liten plutt som kanske tänkas bli min design. Och så jag hade tänkt var att den skulle bli min bakgrund bara att den är still... okej, det blir ganska svårt att förlklara så vi säger att det ska bli min header då ;)
Så vad tycker ni, ska jag göra en annan, och vad skulle t.ex den andra ha som inte den här har. Eller tycker ni att jag ska behålla den?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker du ska ha den hedern ;)

2010-01-05 @ 19:47:05
URL: http://fantanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0