Recension av Sollentuna Centrum

Senast jag var där, i Sollentuna Centrum så var det inte alls mycket folk där, och nästan alla REA varor var kvar. Som t.ex i Förra inlägget hade jag ju fyndat en del. För det mesta var ju kvar! Så om du letar efter något speciellt som kanske tagit slut i vissa affärer så tycker jag att du borde åka dit och kolla iallafall. Och desutom var det väldigt många nya eller okända affärer där också, så man kanske hittar något eget liksom :)

Och som jag tror kommer det säkert komma fler, nya affärer eftersom typ två våningar var tomma eller ja nu kanske jag överdrev, men iallafall en våning var tom. Så vi får väl hoppas på Monki & Bikbok! ♥

Och i mitten av Centrumet så låg det en himla stor djungel..!? Såg ganska mysigt ut faktiskt. Och dom har också Espresso house & Maynes Coffie (stavning?!) som har så goda bullar och allt sånt där ;)
Men som sagt så var det vääldigt fräscht och nytt och många nya och härliga caféer och affärer.
Så dit kommer jag säkert åka fler gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0