120710 / 22.09

Idag badade jag, igen. Gör det varje dag nu nästan! Jag måste ju göra det annars brinner jag upp, höhö.
Men idag badade jag iaf med Alma, hon har en ritblogg kolla in den! vi åt lite glass badade en del och sen åkte vi hem. Haha, låter lite tråkigt men så var det, och vi hade sköj(: Provade en ny glass, den hörde nog ihop med Långa farbrorn. Den hette Lilla anna, och den var faktiskt god! Den ligger faktiskt på andra plats efter piggelin...
Och sen kommer jag tyvärr inte blogga på ett tag. Hittar kanske en data någonstans.. Men iallafall, jag åker bort imorgon, till min farfars syster med familjen. Men vi hörs iallafall om ett tag! trevliga dagar till er ;D

Kommentarer
Postat av: Fanny

bloggar du fortfarande :o :D? <3

2010-07-15 @ 20:20:48
Postat av: Fanny

men iallafall din blogg är sjukt fin ! hur bär du dig åt !<3 :D

2010-07-15 @ 20:30:25
Postat av: Alma

2010-07-16 @ 10:59:42
URL: http://partos.blogg.se/
Postat av: Alma

vad korkad jag är, råkade posta utan att skriva något haha, förlåt. MEN IALLAFALL, hej. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men typ... ha en bra resa. Även fast det är 4 dagar sen du skrev det här inlägget. När kommer du hem? ÅH OCH FÖRRESTEN SÅ ÄR JAG I FINLAND OCH VARFÖR ANVÄNDER JAG CAPSLOCK GAH. det finns massa paddbebisar här, inte för att jag vet varför jag skriver det men iochförsig har jag ingen som helst anledning att skriva den här kommentaren heller så det kan göra detsamma. Bye.

2010-07-16 @ 11:06:34
URL: http://partos.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad söt! :D

2010-07-17 @ 13:45:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0