Jag har ont i ryggen 270710 / 13:56

Jag har ont i ryggen. Känner mig som en gammal tant. Just nu är jag lite förvirrad... Jag kanske är 87 eller nått. Men jag tog en tablett, så vi får se om det blir bättre. Och som ni ser har jag inte bloggat så mycket. Har inre orkat. Har inte tagit så mycket bilder... Har inte haft det där suget om att ta bilder. Jag brukar ju bara komma på en sak jag ska ta kort på då och då. Men just nu har jag inte haft det.
Men annars tycker jag att det är rätt skönt att det har regnat lite. Eller ja, VÄLDIGT skönt. Föresten, jag har varit lite aktiv på Twitter. Och jag har 77 följare, ja, jag är nörd. Minna gjorde mig till en ;)
Bild från tåget till Uppsala. Inte världens finaste. Men vi höörsss

Kommentarer
Postat av: naima

fin blogg:D follow me

2010-07-27 @ 15:59:19
URL: http://naimabrown.devote.se
Postat av: du vet vem

åh jag vill också ha twitter men jag kan inte SNYFT



förlåt för att jag spammar din blogg med meningslösa kommentarer men jag drömde om sniglar förra natten. alltså natten innan den som kommer. jaja men du fattar.



HAR DU DET BRA?

2010-07-27 @ 20:38:48
URL: http://partos.blogg.se/
Postat av: du vet vem

meh, man måste väl registrera sin e-postadress och min funkar inte i finland. det är bara det, haha.



vad drömde du om honom då?



min morfar... ja, det växlar. han är i sverige nu, och ibland är han rätt "normal" men för det mesta är han ganska borta, stackarn...



tycker du att jag är fånig om jag skickar ett vykort till dig?

2010-07-29 @ 11:38:43
URL: http://partos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0