Sol & Thaimat 110710 / 20.05

Hejhallo. Idag blev det solpressning eller vad man nu kan säga. Vi stekte i solen idag iallafall, jag och Minna. Det var väl 33 grader i solen eller något sånt. Härligt men hemskt fast mest härligt! Vi var inte nära någon sjö eller nått. Så vi hade med oss små flaskor som var som sprejar. Vet inte vad det kallas men iaf, det räckte kanske i någon minut eller så sen fick man spruta igen, o.s.v.. Höhö, vad jag babblar, det här måste nog vara den tråkigaste bloggen, ni någonsin läst om det nu finns någon som läser den. Jaja, jag får väl fortsätta babbla på. Senare gick jag hem, åt lite mat & glass. Sen åkte jag och min familj och badade, på hemvägen köpte vi hem lite Thaimat. Jätte gott, tänker på när vi var i Thailand för.. hur många år sen var det igentligen... 2, 3 år sen kanske. Men jaja, där var det VARMT på riktigt. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0