Bowling ikväll!

Tidigare idag
Var det skola som vanligt, men alltid skönt med Fredagar. Så dagen kommer säkert sluta bra. Kollade Ghost whishper (stavning?) när jag kom hem tillsammans med mina godingar, toastarna! men annars har inget speciellt hänt..

Laater
Så ska jag bara fixa mig lite, fixa dagens outfit (förlåt för att det inte blev någon igår..)och så. Sen blir det kanske mer bloggning och sen Bowling i stan! häärligt :D lägger kanske in bilder senare efter.



Asså, jag kan aldrig sluta tänka på vilka converse jag ska köpa, men dom här ser ju härliga ut eller hur?

Fast dom som jag mest har tänkt på är nog bara lite casual (stavas?) vita och låga.. Får se hur det blir, men..

Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0