Snöregn, blötsnö

Är det ute just nu...
Häärligt eller inte, det härliga är att snön som ligger på marken försvinner.
Men slasket är aldrig trevligt. Så igår var jag och min familj i stan, och jag kom hem med 2 påsar från några tygaffärer! så jag har börjat sy igen... fast min symaskin är inte den bästa, kanske önskar mig en ny när jag fyller år? (3 Juni).

Det blev ungefär ett linnetyg fast lite fastare (kan man säga så? haha).
Tänkte att det ska bli en klänning eller det ska bli det, haha :)
Jag köpte ju en mall också, fast jag kommer göra lite ändringar, så vi får se hur det blir!

Glöm inte att adda mig på...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Tack, det värmer i hjärtat att du tycker det! (:

2010-03-21 @ 11:59:10
URL: http://johannathornqvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad roligt! jag borde också se till at sy något. jag önskade mig en symaskin för något år sedan. ville bara ha en som kunde raksöm och sicksack. men vad blev det? jo, någon värstingmaskin som till och med klarar overlock.. jag vet knappt hur man ska använda den, men det är ju bra iallafall:)

2010-03-21 @ 15:44:35
URL: http://friedha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0