Fixat & Klart

Nu är jag klar, och med lite hjälp från Gustav så har jag fixat mitt Gamla xbox 360, inget att ha jö :S
iallafall så e det inget för mig. Så nu ska jag lägga ut den på blocket med lite bilder och så, och lådan är kvar, hel och fin, någon riven kartong bit inne i lådan, menmne, inga repor eller nått på Xboxet, fin & hel!
Och ifall du skulle vilja köpa den, för ungefär 900 kr eller 1000 kr, eller så snackar vi om priset. Så kontakta mig då på [email protected]! :D






















Till Fanny:
Logga in på Facebook så kan vi snacka om bion där! :D eller så ringer du mig.

Kommentarer
Postat av: Madicken

En del skit blev det ;D

2009-12-26 @ 21:28:38
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0