Hejhej..

Sitter här nu. som  vanligt
Hade inget vatten i kranarna för en stund sen..
Kom tillbaks och då var det rött och det pumpar när man sätter på kranen..
Och jag som är så törsdig.
Ska väl plugga lite, vi ska typ ha Engelska läxförhör..
Tråkigt..
Önskar att Jullovet börjar redan imorrn och att alla presenterna man köper är gratis, blir alltid så sjukt mycket pengar enligt mig.. så vi får se hur det går men shoppingen på rean efter jul..
Sen är jag jätte förkyld, vill stanna hemma men man ska väl bli klar med allt i skolan när den ändå typ bara är en och en halv vecka kvar innan det blir Jullov.
Jaa, vad kan man mer säga eller babbla om :S
Jag är så sjuukt godis sugen måste ha nått nu. Har typ bara ätit en liten godis bit som jag fick av Fanny..
Jaja men jag ska nog inte babbla så mycket mer ändå, så vi ses :)
Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0