Känner mig som liten

Jaa, visst låter det knäppt? jag är ju trotts allt 13 år? jag är väl fortfarande barn?
men ibland känns det som om man inte bryr sig om julen, och nu blev det som när man var yngre, då när man liksom inte kunde sova när det var 1 vecka kvar och när man skulle till Toysurus (stavning?), det var minnen det :) Ååh va kul med Jul :D

Bild lånad från Google

Juste, ville bara säga att jag har besöksrekord, och som ni kanske vet bytte jag ju blogg för inte så länge sen.. eller jo :o nu när jag kollar så var det 2 månader sen! men iallafall nu har jag runt 40 och jag säger så för att det höjs typ hela tiden just nu! :) tack, det är super kul med era kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Så känner jag med, känslan försvinner tyvärr. Och jag är 24, gissa hur jag känner det?! =D



Tack! =)

2009-12-19 @ 23:22:37
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0