Stan med Fanny





Nagellacket är från H&m, som ni ser.. och det köpte jag inte idag men igår. Skorna är också från H&M, är jätte glad för dom eftersom jag har letat efter snygga tygskor med blommor på! (+ att dom va billiga!) Tröjan är från Bikbok, köpte den på rean, är också väldigt nöjd med den! :) Och sist men inte minst Jeansen som också är från Bikbok, från rean också. Men har ju hört att det ska vara mordernt med militärgrön färg! och dom är jag också nöjd med för dom satt bra och jag brukar aldrig hitta snygga jeans som passar bra på mig förutom jeans från Weekday! Vad var snyggast?

Och nu är jag hemma, eller jaa jag har varit det ett tag... :) men iaf, i stan var jag med Fanny och vi åkte först till Kista för att jag skulle lämna tillbaks en tröja där. Och sen åkte vi till stan då..
Var jäätte härligt! verkligen soligt och varmt ute! ♥

Vad har ni gjort i dag?

Kommentarer
Postat av: Fanny

det va ju den färgen som jag sa att jag ville ha! :D för att det skulle matcha mina chinos :)

2010-04-11 @ 22:18:35
URL: http://fantanz.blogg.se/
Postat av: nadia

Så utrolig fine sko!! :D

Idag har jeg ikke gjort så mye enda, men skal snart ut i sooolen.

Ha en fin dag=)

2010-04-12 @ 12:01:04
URL: http://nadiazetterdahl.blogspot.com
Postat av: M I N N A

HAHA varför åkte du till kista för att lämna tillbaka tröjan? :p

2010-04-12 @ 15:30:34
URL: http://minnasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

kjempe søte sko :D

2010-04-12 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0