Lite om mig...

Jag har ju inte pratat så mycket om mig, men nu tänkte jag göra det!
Jag bor hos min mamma, pappa och min bror, jag är ju trots allt bara 13 (snart 14) år.
Jag har två katter som jag har haft i snart 6 år. Jag heter Karin, hahah...
Och jag älskar att, möblera, designa, sy, blogga, shoppa, träffa vänner, och mycket, myycket mer! :)
Och bloggat har jag ungefär gjort i snart 2 eller 3 år, fast jag har bytt blogg 2 gånger... eller 3.
Och sytt har jag gjort ända sedan jag var ungefär 7 eller 8 år, det började såklart med att jag sydde förhand. Det mesta jag sydde då var trolldräkter, klänningar, linnen och kjolar.. inga speciella bara vääldigt lätta grejer...

Hmm vad kan jag säga mer...
Jag fyller år den 3 Juni.. Och juste! jag älskar att fota också! :)
Har en kamera som heter... Nikon D3000 och för nuet så har jag bara ett objektiv, men ska nog skaffa mig flera. Fick den i julas. Så jag har bara haft den i ungefär ett halvår.

Sen kan ni bara fråga mig om ni vill veta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0