Har gjort och ska (kanske)

Har gjort

- Städat (lite)
Blev inte så mycket, senare blir det lite slängstädning. Känns som att jag har fullt i mitt rum fast jag kanske inte har. Jag menar att jag kanske ska slänga alla papper som ligger överallt.. I min låda, får inte plats med nödvändiga saker..

- Ätit
Frukost och lunch, frukosten var väl lite speciellt, men inte riktigt för mig. Gjorde lite amerikanska pannkakor, blev ett litet plus så jag hällde i lite hackade choklad bitar i smeten, det kanske inte blev världens godaste (hahah) men det blev okey! Lunchen blev däremot mycket godare, mamma lagade den så jag är inte förvånad. Kyckling (med en blandning av coco - och tomatsås.) och ris. Vad har ni ätit idag?

Och jag ska väl hitta på något.

- Fixa mig för imorgon
Kanske ska sätta på mig ansiktsmasken som jag fick i Julklapp. Sen ska (eller före, vad tycker ni?) jag duscha. Fixa kläder fram lite kläder som jag ska ha på mig imorgon. Brukar aldrig göra det i vanliga fall, eller, jag har gjort det i tre dagar nu, tack vare Fanny! och det är bättre än att stressa på morgonen och inte veta vad jag ska ha på mig !

- Städa
Som jag skrev här innan. Rensa lite i lådor och hyllor. Alltid bra! :)

- Kolla på TV
Och det sista jag gör är nog att sitta vid TVn med och kolla på En annan del av Köping.

UPD.
Ååaah de är skola imorrn! :I En vecka kvar!

Kommentarer
Postat av: FANNY<3

haha!!! dt va sååå lite ;)

2010-02-23 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0