Hur äter du din semla?

Tänkte på en sak när jag var ute och åt semla idag. Hur äter man sin semla?
Jag satt där och fikade med familjen och det här är våra semlor. Och man ser ju direkt att man äter sin semla olika! Den första bilden är på min semla. Och ni kanske ser hur jag har ätit den. Jag har liksom ätit runt botten. Och bilden på semlan bredvid min så ser man att (min pappa) han har ätit från sidan som på en tårta t.ex. och första bilden från vänster längst ner har den ätit från sidorna inåt.. Och bilden bredvid den semlan (har väl bara kladdat ner hela semlan xD ) har väl typ blandat grädden med mandelmassan eller nått? :)

Så, hur äter du din semla!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0