Nu vill jag ha sommar, på riktigt!

Nu vill jag nog ha sommar på riktigt. Fast det vill väl alla ha? men det skulle vara bra att ha lite snö lite längre upp i Sverige som där i Kiruna eller nått, så man kan åka skidor och snowboard, någon som ska göra det nu i sportlovet? det ska jag..
Det var ganska länge sen jag gjorde det, det var faktiskt fyra år sen jag åkte, och nu ska jag testa på att åka snowboard! :) ska bli jätte najs, har ju aldrig gjort det så.. vi får se hur det går!
Och jag hade gärna åkt ut på ett läger som många jag känner skulle på men jag haatar att åka buss länge som dom (i tio timmar..) ska, inget jag föredrar.. Kanske en annan gång? ;)

Men jaja, tillbaks till ämnet :D Jaa, sommar vill vi alla ha nu som sagt. Skulle vara kul att få använda min skinjacka i vår och mina tygskor. Fick dom för ett tag sen. Och sen så längtar vi nog också efter att få ligga och sola och sen ta ett skönt bad i sjön efteråt (ååh..), täänk va skönt!

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: elin

vill ha sommar jag med!

2010-02-22 @ 22:28:53
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0