Byter tillbaks till den här bloggen igen

Innan har jag haft hur många bloggar som helst, orkar inte byta hela tiden. Ganska onödigt ;)
Så innan har jag typ bloggat på hm.. 1, 2, 3, 4.. kommer inte riktigt ihåg. Men ska nog radera dom så att andra kan använda dom namnen.

Har ni många/ olika bloggar?

Och jag har inte precis orkat ändra designen eller jag vill helst bara ha en enkel design som den jag har nu, så jag kommer inte att ändra designen på länge, hoppas jag, och bara lägga tid till att blogga. Fast jag kommer nog ändå bara blogga när jag har lust så det blir väl högst fyra inlägg per dag och kanske t.o.m noll inlägg på någon dag. Men jag ska väl försöka hålla blogghumöret uppe, men ni får ge förslag om hur jag ska blogga och om vad.

Men nu ska jag gå och äta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0