Avslutar kvällen med ...

Té och toast.
Och imorgon blir det en lång sovmorgon och bara tre lektioner, skönt!

Har för det mesta gjort en massa läxor idag. Eller inte så många, men jag brukar annars bara göra en läxa på en dag. Sen har jag städat, plattat håret och kollat vad jag ska ha på mig imorrn, det kanske blir kjol, fast med tights. Sen har jag typ chillat och suttit vid datan...

Och imorgon måste jag verkligen göra en sak, köpa en sak... måste fixa till mig lite pengar (jag har, men jag kan inte ta ut.. eller det är svårt att förklara...vi säger att jag har 2 banker). Därför att världens bästa Minna fyller år idag! Och jag vet inte hur jag ska gratta henne, eller jo, skickat en grej på fb'... men jag ska nog skicka en idolbild till henne på mailen... Och som ni kanske tänker nu så är det värkligen inte så att jag inte känner henne och bara läser hennes blogg utan jag träffade henne utanför bloggen.. om ni förstår? hehe :)

Men nu ska jag dra, hoppas ni får en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0