Godmorgon ♥

Är väl lite sent att säga med jag har inte orkat blogga..

Dagens

Försöker komma på vad jag ska göra idag. Har fått in lite mer pengar på kontot så det kanske blir lite shopping om jag inte ska spara till en speciel grej :o
Och städa och packa upp är jag helt klar med nu. Alla bilder är uppladdade också.


Och en sak jag såg idag när jag kollade i spegeln, är att jag har blivit jäätte brun! (tycker jag iallafall, heh) helt sjukt! :D är jätte glad .. :) (Nu får ni inte tro att jag är hur brun som helst utan jag är bara glad över att jag kan bli brun över huvudtaget, kunde inte bli såbrun förut...)
Så nu behöver jag inte använda puder eller fundation (stavas?) fast jag använder aldrig det ändå.. eller kanske någon gång ibland men inte ofta!

Vad ska ni göra idag?

Juste, en sak jag skulle fråga er.. Hur länga har ni bloggat?
Jag har bloggat i ungefär 14 månader om man räknar med mina andra bloggar :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Helene

ja, det kan jag ju förstå .. haha.

jag är sämst på att åka skidor. gjorde det typ 1 gång när jag var liten och ramlade typ hela tiden! :D haha



åh, skönt att slippa plugga!

kram

2010-03-07 @ 15:47:43
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0