Amatör är kanske det rätta ordet?

Just nu
sitter jag här och får höra gustavs tjat "Asså du säger att jag spelar dåligt!" (han menar, att jag tycker att han spelar dåligt på sin gitarr), och det ända jag säger är att han sitter liksom bredvid mig och spelar så högt han kan i flera timmar.. snacka om att man får huvudvärk, och han spelar bra, men inte när han bara sätter sig här när jag är trött eller på dåligt humör "/  (Gustav är min bror som är 15, snart 16...)

En sak jag tänkte på var att jag har ingenting att skriva om, vi säger att jag kollar på Karin Olofssons blogg så har hon alltid någonting bra att skriva om. Och hon har alltid bilder, kanske för att hon är en bra bloggare som har bloggat i några år. Men när jag nu tänker på det så har jag faktiskt bloggat i över 4 år nu (om man räknar med mina andra bloggar..).

Så säg vad jag kan skriva mer om!


Bild från julas (=nybörjare)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0