Inlägg från igår - Dagen i text

Träffade Alma, vi gick ut eftersom det var så fint, härligt och varmt väder! vi gick ner till vattnet för att bada första gången på året, 6 April slå det! hahaha, nej jag skojar, aldrig att jag skulle kunna bada nu! det ligger fortfarande is på vattnet så nej tack. Men på land var det väldigt skönt! vi köpte bullar också, eller jag bjöd :) Bullar för åtta kr, riktigt bra det...

Sen blev det hemväg och jag sitter här nu.
Är jäätte trött. Vet inte varför, har inte hållit igång så mycket under lovet...
Så nu blir det musikoch bloggning.. och ikväll blir det house.
Och då blir det inga föräldrar här hemma heller, så nu kan alla komma hit! (haha njaa ;]).
Och varför dom inte kommer vara här är för att det är deras bröllopsdag... asså ska man ge nått ellernått sånt då eller? :o jag tror vi skippar det och så får det bli gratis diskning, hahaha! (det har alltid varit gratis ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är bra här me ;)

2010-04-07 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0