Varför måste saker laddas?

Sitter här och väntar på att batteriet till kameran ska laddas klart men det tar ju evighet. Och batteriet var ju dött så det borde ta 1 timme och 40 minuter(!?) eller nått.. :/ Så det kommer väl inte lite bilder senare. UPD: Har det inte gått en timme & 40 minuter än?? ;S Den har laddat klart! :)

Annars hade jag världens segaste dag idag. Fattar inte hur, men det känns alltid som att onsdagarna är segare än måndagarna fast jag slutar 3 på onsdagar och 4 !! på måndagar... Är jag ensam om att onsdagar alltid är långtråkiga?

Gammal bild förra eller förförra sommaren :


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG tycker oxå de är tråkigast på hela veckan !

2010-02-11 @ 09:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0